چطوری میشه

9 نکته برای راه اندازی موفق محصول وردپرس

9 نکته برای راه اندازی موفق محصول وردپرس

بنابراین، تصمیم گرفتید که می‌خواهید فروش افزونه یا پوسته وردپرس خود را به طور مستقل شروع کنید. ممکن است قبلاً محصولاتی مانند ما در دایرکتوری های WordPress فهرست شده داشته باشید، اما اکنون شما می خواهید کنترل کاملی بر کانال های توزیع خود داشته باشید – فرصتی برای عبور از درهم و برهمی و اجازه دادن به کاربران برای تمرکز بر مزایای استفاده از محصول شما.

اجازه دهید ما اولین نفری باشیم که به شما برای ورود به کارآفرینی تبریک می‌گوییم!

در این مرحله، بیشتر (یا همه) کار سخت در سمت توسعه به پایان رسیده است. شما محصولات نسخه ی نمایشی، اسناد و مدارک خود و مجوزهای خود را بررسی می کنید. شما به‌روزرسانی‌های منظم را برنامه‌ریزی کرده‌اید و یک سیستم پشتیبانی مشتری در محل دارید. اکنون زمان آن است که به بازاریابی فکر کنید.

امیدواریم تاریخ عرضه محصول را در ذهن داشته باشید. شما همچنین به یک راه حل تجارت الکترونیک نیاز خواهید داشت، این امری مسلم است. آیا فقط یک محصول می فروشید؟ آیا قصد دارید در آینده بیشتر بفروشید؟ در مورد لوگو چطور؟ آیا کارت ویزیت دارید؟ آیا فکر کرده اید که چگونه محصول وردپرس خود را به طور رسمی راه اندازی می کنید؟

اگرچه چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد، راه اندازی یک محصول وردپرس آنقدرها هم که به نظر می رسد چالش برانگیز نیست. WPExplorer تعدادی نکته و ابزار را برای کمک به شما در اجرای موفقیت آمیز محصول وردپرس تنظیم کرده است. اما ابتدا، اجازه دهید در مورد تدارکات فروش بحث کنیم.

انتخاب پلتفرم تجارت الکترونیک

Choosing An Ecommerce Platform

قبل از اینکه بتوانید راه‌اندازی خود را راه‌اندازی کنید، باید بفهمید که چگونه پلاگین یا تم وردپرس خود را می‌فروشید. این شامل انتخاب و ادغام یک راه حل تجارت الکترونیک برای وب سایت شما است.

تعدادی ارائه دهنده برای انتخاب وجود دارد. قبل از اینکه گزینه های خود را بسنجید، WooCommerce به دلیل ادغام سنگین با اکثر مضامین وردپرس، ممکن است اولین کسی باشد که به ذهن می رسد. با این حال، یک جایگزین ارزان قیمت وجود دارد که پشتیبانی و سفارشی‌سازی مورد نیاز برای شروع کسب و کار افزونه یا طرح زمینه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

چرا Shopify را انتخاب کنید

اگر نشنیده‌اید، خرید کنید یک پیشرو در نرم افزار تجارت الکترونیکی است – قدرت بیش از 300000 فروشگاه را در سراسر جهان (و وب) تامین می کند. یکی از قانع‌کننده‌ترین دلایل برای انتخاب Shopify، پشتیبانی 24/7 است که آن‌ها به بازرگانان ارائه می‌کنند – سر و سامان‌دهنده بالاتر از دوشنبه تا جمعه، پشتیبانی 9 به 5 ارائه شده توسط WooCommerce.

Shopify همچنین گنجینه اسناد را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تجربه خود را در هر مرحله شخصی سازی کنید. از راه، و دارای یک شبکه حمایتی از بازرگانان فعال است که همیشه به دنبال هستند با کارآفرینان دیگر ارتباط برقرار کنید و مرواریدهای خرد تجارت الکترونیک آنها را به اشتراک بگذارید.

و هی، حتی ممکن است در طول مسیر مشتری جدیدی پیدا کنید. برنامه شریک Shopify به توسعه دهندگان تم Shopify، توسعه دهندگان برنامه، نوابغ بازاریابی کمک می کند ، و توسعه دهندگان وردپرس همکار خود را توسعه می دهند. این یک اکوسیستم قوی از اتصالات جدید است که می تواند برای محصول یا فروشگاه جدید شما مفید باشد.

افزونه وردپرس Shopify در مقابل فروشگاه فروشگاه Shopify

متوجه خواهید شد که Shopify دو گزینه برای تنظیم عملکرد تجارت الکترونیک در وب سایت شما دارد: دانلود افزونه وردپرس Shopify، یا راه اندازی یک Shopify Store.

هر کدام را که انتخاب می کنید کاملاً به اهداف تجارت الکترونیک شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید چند محصول را در صفحات وب یا وبلاگ موجود خود بفروشید، افزونه وردپرس Shopify عالی است. از بک‌اند Shopify برای تولید تکه‌هایی از کد استفاده می‌کند که می‌تواند در هر نقطه از سایت شما قرار داده شود – فراداده‌های محصول، مانند تصویر و قیمت، مستقیماً از Shopify.

Shopify Lite

این قطعه‌ها کاملاً قابل تنظیم هستند و همه دارایی‌هایی را دارند که برای شروع فروش آنلاین محصولات وردپرس خود به آن نیاز دارید. این شامل دکمه‌های خرید، سبد خرید و روش‌های پرداخت امن می‌شود. اگر تصمیم به رفتن به این مسیر دارید، باید یک Shopify Lite خریداری کنید. اشتراک (که 9 دلار در ماه هزینه دارد).

اگر برنامه های بزرگتری برای کسب و کار خود دارید، فروشگاه Shopify ممکن است راه حل مناسب تری باشد. مجدداً، یک فروشگاه Shopify کاملاً قابل تنظیم است، می‌تواند به راحتی با کانال‌های فروش مطلوبی مانند فیس‌بوک ادغام شود و توانایی ردیابی روند فروش و رشد را دارد – همه اصول اولیه برای شروع یک تجارت جدید. این مسیر مستلزم خرید اشتراک Basic Shopify است (که هزینه دارد 29 دلار در ماه).

در نهایت، Shopify محصولاتی برای مشاغل در همه اندازه‌ها دارد – محصولی که شما تصمیم می‌گیرید برای راه‌اندازی محصول وردپرس خود پیاده‌سازی کنید، بستگی به تعداد محصولاتی دارد که می‌خواهید بفروشید، و با چه سرعتی می‌خواهید e. -بخش تجاری از کسب و کار شما.

آماده شدن برای راه اندازی موفقیت آمیز

Preparing for a Successful Launch

اکنون که فهمیدید چه چیزی را می‌فروشید و چگونه آن را می‌فروشید، وقت آن است که برندسازی را در نظر بگیرید. قبلاً باید نام برند و محصول را انتخاب کرده باشید، اما در اینجا چند مورد وجود دارد که به شما کمک می کند تا قبل از راه اندازی رسمی محصول وردپرس خود همه چیز را مرتب کنید:

1. بیانیه موقعیت برند

چه چیزی کسب و کار و محصولات شما را از رقبای خود متمایز می کند؟ چه چیزی باعث می شود که روش طراحی تم یا افزونه خود را نسبت به سایر محصولات در همان دسته برتری دهید؟ چه چیزی به مشتریان خود پیشنهاد می کنید که دیگر توسعه دهندگان پلاگین یا تم ارائه نمی دهند؟

پاسخ دادن به این سؤالات نه تنها یک بیانیه قوی برای موقعیت نام تجاری برای شما به ارمغان می آورد، بلکه یک پایه محکم برای سایر دارایی های برند شما فراهم می کند. اگر به مقداری الهام نیاز دارید، MilesHerdon نکات مفیدی را در مقاله خود در مورد نحوه نوشتن بیانیه موقعیت یابی برند در 3 مرحله آسان.

2. لوگو

زمان و تلاش زیادی باید صرف لوگوی شما شود. پس از همه، این نشان دهنده بصری برند شما است. اما ما می‌دانیم، گاهی اوقات زندگی مانع می‌شود، و عرضه محصول دارای ضرب‌الاجل دقیقی است، یا یک طراح گرافیک از نظر مالی «خوب است» و نه الزامی.

وقتی خودتان (یا با یک تیم ناب) کسب‌وکاری می‌سازید، گاهی اوقات به ابزارهای رایگانی که در اختیار شما قرار داده شده است متوسل می‌شوید – مانند سازنده لوگو Shopify. ساده و تمیز، این منبع لوگو کار را انجام می دهد و تا زمانی که شروع به تولید درآمد نکنید، باید چیزی درست ایجاد کنید. به برند و جایگاه شما.

وقتی شروع به کار کردید، حتی ممکن است لوگوی خود را به شریک یا کارشناس Shopify.

3. کارت ویزیت

اکنون که محصولات وردپرس خود را می فروشید، مهم است که به دیده شدن فکر کنید. یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی برای افزایش آگاهی در مورد برند و کسب و کار شما، کارت ویزیت هستند. آنها مقرون به صرفه هستند، یک نقطه تماس بین شما و مشتریان بالقوه/سایر توسعه دهندگان ایجاد می کنند، و راهی عالی برای شناخته شدن در رویدادهای صنعتی مانند WordCamps.

از تولید کننده کارت ویزیت Shopify استفاده کنید به عنوان مبنایی برای طراحی کارت شما.

4. دسته های رسانه های اجتماعی

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، مطمئن شوید که نام برند خود را به عنوان یک دسته کاربر در تمام رسانه‌های اجتماعی که برای تعامل با مخاطبان خود استفاده می‌کنید (و استقبال از راه‌اندازی محصول وردپرس خود را افزایش دهید) ذخیره کنید.

یک حساب مارک دار در موارد زیر ایجاد کنید:

  • تویتر
  • فیس بوک
  • LinkedIn
  • اینستاگرام

سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند Google+، Pinterest، یا Tumblr، تنها در صورتی باید در نظر گرفته شوند که تحقیقات خود را انجام داده باشید و بدانید که مخاطبان شما از آنها استفاده خواهند کرد. با این حال، احساس نکنید که نمی توانید این رسانه های اجتماعی را در آینده به استراتژی خود اضافه کنید.

5. پیام رسانی

ثبات مهم است، به خصوص در مورد نحوه بازاریابی قالب یا افزونه وردپرس خود. ری سیلوستر، متخصص محتوا در RocketCode، دارای 6 نکته برای ایجاد یک نسخه وب عالی که تبدیل می شود از آن‌ها برای ایجاد پیام‌های یکپارچه برای کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، تعاملات مطبوعاتی و هرگونه ارتباط دیگر در مورد راه‌اندازی محصول خود استفاده کنید.

روز راه اندازی را موفقیت آمیز کنیم

Making Launch Day a Success

روز راه‌اندازی مهم‌ترین نقطه در سفر شما از توسعه‌دهنده به فرد تجاری است – روزی است که می‌توانید در نهایت افزونه یا طرح زمینه خود را منتشر کنید و بازخورد واقعی مشتری را در مورد محصول، مدل قیمت و موقعیت خود دریافت کنید.

>

شما نام تجاری، لوگوی خود، بیانیه موقعیت نام تجاری و کارت ویزیت خود را دارید. شما حساب های اجتماعی خود را در آماده سازی برای راه اندازی افزایش داده اید. شما راه حل تجارت الکترونیک خود را با سایت موجود خود یکپارچه کرده اید، و فرآیند خرید را آزمایش کرده اید تا مطمئن شوید که همه چیز از دیدگاه کاربر به خوبی اجرا می شود.

به عبارت دیگر، وقت رفتن است!

در اینجا چند نکته نهایی برای اطلاع رسانی در مورد موضوع یا افزونه جدید وردپرس و راه اندازی موفقیت آمیز اولین محصول خود آورده شده است.

1. در حال فشار دادن

وبلاگرها و روزنامه نگاران فناوری می توانند برای ایجاد آگاهی برای راه اندازی محصول آینده شما عالی باشند. اگر قبلاً برای این نوع مخاطبان مطلبی ننوشته اید، در اینجا چند نکته وجود دارد:

تحقیق خود را انجام دهید — فهرستی از وبلاگ نویسان فناوری و روزنامه نگارانی که درباره تم ها، افزونه ها، وردپرس، طراحی وب یا توسعه وب می نویسند، تهیه کنید. با مراجعه به حساب‌های توییتر یا لینکدین آنها می‌توانید به راحتی این اطلاعات را پیدا کنید. نویسندگان پیشنهادی که موضوعات مختلف را پوشش می‌دهند، کمتر برای راه‌اندازی شما پوشش ارائه می‌کنند.

سفارشی کردن – وقتی فهرست خود را تهیه کردید، نگاهی به مقالات قبلی هر نویسنده بیندازید. این به شما ایده می‌دهد که چه زوایای داستان بیشتر برای آنها جذاب است.

مختصر باشید – مطمئن شوید که در مورد آنچه مطرح می‌کنید واضح و مختصر هستید تا ابتدا بررسی کنید که آیا علاقه‌ای به داستان شما وجود دارد یا خیر. به یاد داشته باشید، هیچ روزنامه نگاری ایمیلی نمی خواهد که محصولی را در 10 پاراگراف توضیح دهد – اما همیشه آماده باشید تا تمام اطلاعاتی را که روزنامه نگار ممکن است برای پوشش راه اندازی محصول شما به آن نیاز داشته باشد، دنبال کنید. من

اگر نوشتن یک طرح ترسناک به نظر می رسد، یا می خواهید ایده ای در مورد نحوه قالب بندی طرح خود داشته باشید، می توانید به Alex Crevar مراجعه کنید، هنر زمین.

2. کدهای تبلیغاتی

اگر ایجاد فروشگاه Shopify را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید کدهای تخفیف ایجاد کنید. از این کدها برای تبلیغ طرح زمینه یا افزونه خود استفاده کنید و مشتریان و بازبینان بالقوه را ترغیب کنید تا محصول شما را با قیمتی عالی دانلود کنند — منحصر به فرد راه اندازی شما.

3. ایمیل های ضروری

بازاریابی ایمیلی یک تاکتیک مهم برای افزایش مخاطب برای راه اندازی شما است. این ارزان است و دسترسی گسترده ای دارد، به خصوص اگر در حال حاضر یک لیست پستی از مخاطبین صنعت و مشتریان قبلی داشته باشید.

در اینجا چهار ایمیل وجود دارد که باید قبل از راه‌اندازی ایجاد می‌کردید:

تأیید سفارش — برای اینکه به مشتریان خود اطلاع دهید که سفارش دیجیتال آنها انجام شده است.

رها کردن سبد خرید — برای اینکه مشتریان بالقوه که تراکنش را کامل نمی‌کنند، بدانند که باید خرید خود را تکمیل کنند. این همچنین فرصتی برای ارائه یک کد تبلیغاتی برای تشویق به تبدیل است.

خبرنامه — یک خبرنامه با تمام اخبار و به‌روزرسانی‌های مربوط به محصول خود و همچنین اخبار مربوط به صنعت داشته باشید. خود را به عنوان یک رهبر فکری معرفی کنید و آنها را به منابع مهم دیگری که ممکن است مورد علاقه آنها باشد راهنمایی کنید – این به مشتریان شما دلیل خوبی برای باز کردن خبرنامه شما هر ماه می دهد. حفظ ارتباط با مشتریان خود یک ابزار ارتباطی عالی است.

پشتیبانی از به‌روزرسانی‌ها — الگویی ایجاد کنید که می‌خواهید به‌روزرسانی‌های پشتیبانی شما چگونه به نظر برسد. این کار ارسال هر قطعه ارتباطی را پس از به‌روزرسانی آسان‌تر می‌کند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت الکترونیک و بازاریابی ایمیلی هستید، Shopify همچنین دو مقاله عالی درباره نحوه با تاکتیک های بازاریابی رسید فروش بیشتری دریافت کنید و ایمیل های ضروری برای طراحی فروشگاه تجارت الکترونیک شما.

4. کانال ها را برای بازخورد باز کنید

مطمئن شوید که پذیرای بازخورد کاربر هستید و به مشتریان خود اطلاع دهید! به هر حال، هرچه بازخورد بیشتری دریافت کنید، بهتر می توانید محصول خود را بسازید. همچنین، نمایش نظرات مثبت در وب سایت شما می تواند مشتریان بالقوه را تشویق کند تا خرید خود را تکمیل کنند.

چه کسی می داند، اگر شما به طور مداوم در پرداختن به بازخوردها و بهبود محصول خود مهارت دارید، حتی ممکن است حامیان برندی ایجاد کنید که از محصول شما به عنوان ابزاری برای همه پروژه های آینده خود استفاده کنند.

تبریک می‌گویم!

شما یک راه حل تجارت الکترونیک را در وب سایت خود تحقیق و ادغام کرده اید، یک پایه محکم برای نام تجاری خود ایجاد کرده اید، به تاکتیک های تبلیغاتی فکر کرده اید تا برای راه اندازی خود دیده شوید، و محصول وردپرس خود را راه اندازی کرده اید.

تبریک می‌گویم! شما رسما یک کارآفرین هستید. هیجان انگیز است، اینطور نیست؟

ما به شما گفتیم که ایجاد یک راه‌اندازی موفق محصول وردپرس آنقدرها هم که به نظر می‌رسد چالش برانگیز نیست (مخصوصاً زمانی که از یک پلتفرم تجارت الکترونیک قدرتمند مانند Shopify). فقط به کار سخت، فداکاری، و چند نکته و ابزار مفید نیاز دارد.

توصیه مورد علاقه شما برای روز راه اندازی چیست؟ یا شاید نکات مفید دیگری دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا